جنبش اسلامی...جنبش ایرانی
سه شنبه 23 آبان 1391برچسب:, :: 3:50 PM ::  نويسنده : مریم کولیوند

mqya7utl6k766uuzgr2.jpg

 

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا قمرزاده صبح دوشنبه در جمع نمایندگان اتحادیه های انجمن های اسلامی در مدارس لرستان در محل کانون ادب خرم آباد با اشاره به سوابق و پیشینه این تشکل اظهار داشت: اتحادیه انجمنهای اسلامی عظیم ترین تشکیل دانش آموزی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران است.

وی با بیان اینکه این اتحادیه همزاد انقلاب اسلامی محسوب می شود، افزود: اتحادیه انجمن های اسلامی با این پیشنه به بستری مناسب برای فعالیتهای دانش آموزی در سطح مدارس فراهم کرده است.

قائم مقام دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزی در ادامه سخنان خود با اشاره به شرایط کنونی کشور در عرصه علمی اظرد عمتون می خوره هار داشت: در دو سه سال گذشته شاهد این هستیم برخی از دانشمندان ایران اسلامی در عرصه هسته ای به شهادت رسیدند...

 

إدامــــــــــــه عکس ها و گزارش در إدامـــــــه مطلب



ادامه مطلب ...

سايت وابسته به ارگان رسانه اي دولت چکيده گزارش يک پژوهش پيمايشي درباره يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري اسلامي ايران که هفته آخر مهرماه 1391 در مناطق 22 گانه تهران انجام شده را منتشر کرد.

به گزارش آخرین نیوز، اين پژوهش که توسط يک مرکز مطالعاتي ملي انجام شده ، نشان مي دهد بيش از 39 درصد شرکت کنندگان در طرح ، به سوال "آيادر يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري که در 24 خرداد 1392 برگزار خواهد شد ، شرکت مي کنيد؟" پاسخ "بله" داده و حدود 29 درصد هنوز تصميم نگرفته اند.

اين سايت چکيده اي از گزارش اين نظرسنجي را اينگونه منتشر کرده است:

 



ادامه مطلب ...
انگليس اخيراً سرجان سايرز، رئيس ام آي-6 را به منظور توجيه نتانياهو براي توقف رجزخواني هاي اسرائيل عليه ايران به تل آويو فرستاده است.
گوردون داف از كهنه سربازان نيروي دريايي آمريكا در جنگ ويتنام و سردبير ارشد نشريه «ويتران تودي» در گزارشي تحليلي با اعلام اين موضوع، از درماندگي رژيم صهيونيستي در مقابل ايران خبر داد و تهديدهاي تل آويو را طبل توخالي خواند....
 


ادامه مطلب ...
دو شنبه 1 آبان 1391برچسب:, :: 12:40 AM ::  نويسنده : مریم کولیوند

به نظر می رسد وقتی آمریکا متوجه شد که در عالم واقعیت نمی تواند تعرضی به ایران داشته باشد اما ناامید نشد و بالاخره در دنیای مجازی به آرزوی دیرینه خود رسید!

سایت مشرق نوشت: بازی‌های ویدئویی به بازیگران اجازه می‌دهند به ایران حمله کنند. در یک بازی ویدئویی جدید بازیگران در جایگاه اوباما قرار خواهند گرفت...



ادامه مطلب ...

درباره وبلاگ

تقدیم به حافظان نام وطنم...شهیدان
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان جنبش اسلامی...انجمن اسلامی و آدرس jonbesheslami.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 27
بازدید دیروز : 61
بازدید هفته : 88
بازدید ماه : 88
بازدید کل : 74823
تعداد مطالب : 51
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1